Elac Mira Vox 25 - czy to dobry model?

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
SadakoYamamura
Posty: 24
Rejestracja: 07 paź 2016, 13:27
Lokalizacja: Gdańsk

Elac Mira Vox 25 - czy to dobry model?

#1

Post autor: SadakoYamamura »

Witam! Jestem tutaj nowa i dopiero zaczynam zabawę z muzyką analogową. Szukam pierwszego gramofonu, tak na początek. W mieście gdzie mieszkam jest sklep gdzie można kupić i płyty winylowe i gramofony. Tam właściciel zaproponował mi właśnie między innymi model Elac Mira Vox 25 (500zł) oraz Dual DMS 238 (też za 500zł). Ten pierwszy ma już wbudowany wzmacniacz, więc odpada koszt kupna wzmacniacza. Po podłączeniu do sprzętu obecnego na miejscu grał bardzo dobrze, ale z kolei ja nie znam się zbyt na gramofonach. Czy Elac jest godnym polecania modelem?

Z góry dziękuję za pomoc :)
kielek
Posty: 3185
Rejestracja: 05 paź 2011, 08:34
Lokalizacja: Gdynia

Re: Elac Mira Vox 25 - czy to dobry model?

#2

Post autor: kielek »

Ten Elac to dość fajna maszyna,bo powinien tam siedzieć gramofon Elac Miracord 650,ale ....nie wiem czy dla Ciebie. Po pierwsze to tzw. idler a więc nieco wiekowy już napęd,bardzo dobry pod warunkiem,że sprawny,ale też niezbyt polecany jako pierwszy gramofon. Cały zestaw Elac mira vox 25 to ogólnie niezły jest,tyle że nie wiemy na ile sprawny? To,że coś tam zagrało to w sumie mało znaczy. Ten sprzęt ma pewnie powyżej 40 lat i by służył dalej to potrzebował by porządnego przeglądu,regulacji,smarowania etc. Należy założyć ,że obecny sprzedawca czegoś takiego nie zrobił.
Co do tego Duala to to co podałaś jest symbolem wkładki gramofonowej a nie gramofonu :?
SadakoYamamura
Posty: 24
Rejestracja: 07 paź 2016, 13:27
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Elac Mira Vox 25 - czy to dobry model?

#3

Post autor: SadakoYamamura »