Podstawowy Gramofon

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
KapitanPlaneta
Posty: 27
Rejestracja: 14 maja 2016, 17:00

Podstawowy Gramofon

#1

Post autor: KapitanPlaneta »

Cześć

Własnie jestem w trakcie remontu mieszkania, po nim wstawię sobie odświeżone radyjko Saba Freudenstadt 9... To jest nie za duże radio eksperymentalne z 2 normalnymi głośnikami Greencone i 2 glośnikami tubowymi (jak w starych gramofonach) z 1959r. Do tego mógłbym dołożyć jakiegoś lampowego DACa, ale stwierdziłem, że fajniej będzie pieniądze przeznaczyć na gramofon i płyty...

Przedwzmacniacz lampowy zrobi mi ojciec (ma w tym już doświadczenie).
Gramofon... Nie znam się, nie wiem czego szukać, nie wiem ile będę musiał wydać. Chciałbym żeby był w miarę estetyczny - żadnych srebrnych i świecących materiałów; oraz żeby Pink Floyd ładnie brzmiał :)

To:
Jaki producent? ew model
Ile muszę odkładać piniążka?
Awatar użytkownika
chudy_b
Posty: 4007
Rejestracja: 05 lis 2013, 14:54
Lokalizacja: Wólka

Re: Podstawowy Gramofon

#2

Post autor: chudy_b »

KapitanPlaneta pisze: Jaki producent? ew model
Ile muszę odkładać piniążka?

Zanim zaczniesz się oburzać, że jesteś ignorowany, zrozum że nie da się odpowiedzieć na Twoje pytanie. Za mało danych. To że nie lubisz świecących i srebrnych materiałów nie wystarczy.

Wejdź na Allegro i bez patrzenia na cenę i stan znajdź coś co Ci się wizualnie podoba. Wtedy będzie trochę łatwiej Ci cos doradzić.
Awatar użytkownika
Obywatel
Posty: 3786
Rejestracja: 02 sty 2011, 18:41
Gramofon: Technics SL-1610MKII
Lokalizacja: Słupsk

Re: Podstawowy Gramofon

#3

Post autor: Obywatel »

KapitanPlaneta pisze: Saba Freudenstadt 9
Dźwięku klasy Hi-Fi z tego zabytkowego radia raczej nie będzie. Pasmo będzie tak ścięte, że w sumie nie ma znaczenia jaki kupisz gramofon - każdy zagra podobnie. Moim zdaniem jeśli chcemy słuchać płyt z gramofonu z wkładką magnetyczną, to reszta toru musi spełniać normy Hi-Fi.