Gramofon ~1000zł, najlepiej Technics

Tematy związane z zakupami gramofonowymi
ODPOWIEDZ
marcinxd7
Posty: 16
Rejestracja: 06 gru 2010, 19:41

Gramofon ~1000zł, najlepiej Technics

#1

Post autor: marcinxd7 »

Witam

Jak większość pytających się jaki gramofon kupić, jestem zielony w tym temacie. Wcześniej był już jeden wątek z podobnym zapytaniem, jednak tutaj na forum nie ma takiego "gnębienia noobów" i ciągłego odsyłania na google więc postanowiłem przed kupnem dopytać się ekspertów :)

Przeznaczyłem na zakup 1000zł, lecz w miarę potrzeby mogę dołożyć spokojnie koło 200. W cenie chciałbym zmieścić gramofon+wkładkę.
Na gramofonie lecieć będą głównie płyty z gatunków reggae, funk i rap, jednak lubię też jazz i muzykę poważną więc chciałbym żeby brzmiały dość przyzwoicie.

Szukając gramofonu kierowałem się słowem kluczowym 'Technics' i docelowo wybrałem model SL-2000. Spotkałem jednak opinię że używany jest dość przeorany, ponieważ jest to gramofon dj-ski? Na allegro są aktualnie 2 w stanie "kolekcjonerskim" za 1000zł i jeden używany za 800zł.

Ostatecznie nie musi być technics, byle zmieścił się w budżecie (najlepiej poniżej granicy), był dobry w stosunku jakość/cena i porządny do słuchania ww gatunków.

Z góry baaardzo dziękuję :clap:

PS.: Wymyśliłem żeby na razie, jako że mam b.dobre słuchawki, do gramofonu dołączyć wzmacniacz słuchawkowy a za 3-4 miesiące uzbierać na głośniki i resztę? Sprawdzi się?
Awatar użytkownika
Sindsoron
Posty: 1346
Rejestracja: 17 wrz 2010, 13:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Gramofon ~1000zł, najlepiej Technics

#2

Post autor: Sindsoron »

ja za wiele Ci nie pomogę, bo jeszcze za słabo się na tym znam... ale jak dla mnie to szukaj modeli SL-1710 i SL-1210. Słuchawki powinny Ci wystarczyć na jakiś czas...
Collection

Power Amp: Hitachi HMA-7500
Control Amp: Hitachi HCA-7500
Turntable: Rotel RP-3000 + SME 3009 II Non Improved
Deck: Akai GXC-760D
Speakers: Usher S-520 II
Headphones: Audio-Technica ATH-ES700