Focal Aria 936

Głośniki w kolumnach i inne słuchawki
ODPOWIEDZ
AdrKcr85
Posty: 2
Rejestracja: 14 kwie 2022, 12:48

Focal Aria 936

#1

Post autor: AdrKcr85 »

Witam wszystkich , stoję przed zakupem głośników i potrzebuje pomocy oraz porady poniewaz to moj pierwszy zakup. Dostałem z salonu ofertę 11 tys. za nowe Focale Arie 936 i to jest maks jaki chce na ta chwile przeznaczyc na kolumny ale jak by sie znalazla alternatywa w mniejszych pieniadzach to nie bylo by zle. Rynkowo wydaje mi się że to dobra oferta ale pewnie jest wiele głośników do 11 tys wiec fajnie byłoby przebadać inne opcje, rynek wtórny jak najbardziej wchodzi w grę. Ogólnie kolumny docelowo będą stać w salonie 30 metrów połączonym z kuchnią 17 metrów , głównie bede słuchać muzykę z gramofonu ale również cd. Styl muzyki to 60 procent rap potem lata 80 90 pop disco oraz polska muzyka z tamtych lat. Jeśli chodzi o wzmacniacz to jeszcze nie posiadam ale będę chciał coś kupić pod kolumny. Jestem jeszcze zielony w temacie więc możliwe że w poście nie zawarłem jakiś istotnych informacji ,mam nadzieję że pewne kwestie wyjdą więc proszę o pomoc , cenne porady w tym temacie.
Pozdrawiam Adrian
Rudinho
Posty: 610
Rejestracja: 22 sty 2021, 18:53
Gramofon: Micro Seiki DD-7
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Focal Aria 936

#2

Post autor: Rudinho »

Ja może jakimś wielkim znawcą nie jestem ale jakbym miał kupować kolumny to chyba zacząłbym od zakupu wzmacniacza i pod niego dobierał... Można się wtedy udać na odsłuchy kilku par kolumn ze swoim wzmacniaczem.
Poza tym pewnie Focal Aria to świetne kolumny. Ja mam Focal Chora 826 i bardzo mi się podoba ich "cukierkowe" brzmienie.
Sony PS-X75 [Empire 2000] // Restek Tensor // Restek Vector // preamp klon Audio Note by MISSE // Infinity RS II

Micro Seiki DD-7 [Ortofon 2m Black] // NAD 160A // Buphono // Monitor Audio Silver 6G 200
Arkadyo
Posty: 821
Rejestracja: 06 paź 2012, 19:41

Re: Focal Aria 936

#3

Post autor: Arkadyo »