Początki. Co kupić?

Wszystko razem
ODPOWIEDZ
mikolaj
Posty: 1
Rejestracja: 06 kwie 2013, 23:55

Początki. Co kupić?

#1

Post autor: mikolaj »

Błagam, doradźcie. Byłem już bliski zakupu pewnego gramofonu, ale dobrze, że znalazłem to forum i temat całkowicie odradzający zakup tamtego modelu. Jestem w tym temacie całkowicie początkującym, dlatego nie bardzo umiem cokolwiek wybrać. Ma to być mój pierwszy gramofon, więc nie chcę czegoś bardzo drogiego, najlepiej do 400 złotych, może być używany. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Fajnie byłoby mieć opcję zgrywania do mp3. Aha, i chciałbym, żeby dało się gramofon podpiąć jackiem 3.5 mm do głośników.

Jeżeli którykolwiek ze zwrotów powyższych jest błędny lub dla Was śmieszny, proszę o wyrozumiałość, bo jestem całkowitym laikiem w temacie, ale bardzo zależy mi na zakupie gramofonu, dlatego za jakąkolwiek pomoc z góry bardzo dziękuję :)
Roszp
Posty: 52
Rejestracja: 07 lut 2013, 11:28
Gramofon: DIY
Kontakt:

Początki. Co kupić?

#2

Post autor: Roszp »

Nie napalaj się tak na zakup, to się może skończyć tylko źle.
Wszystko o co pytasz zostało już gdzieś wspomniane, następnym razem poszukaj troszkę zanim zadasz pytanie.

Do czytania polecam:
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=11&t=35

A pytania odnośnie zakupu zadajemy w dziale gramofony/zakupy - tam znajdziesz dużo informacji na temat polecanych modeli w danym przedziale cenowym.
Zapraszam na mojego bloga o muzyce i nośnikach:
www.tonskladowy.pl
Awatar użytkownika
threaz
Posty: 252
Rejestracja: 14 sty 2013, 20:51
Lokalizacja: Wrocław / Zamość

Początki. Co kupić?

#3

Post autor: threaz »

Do 400 złotych opcję zgrywania do mp3 sobie najlepiej daruj, w ogóle, daruj ją sobie.
Awatar użytkownika
motown
Posty: 766
Rejestracja: 31 sie 2011, 20:07

Re: Początki. Co kupić?

#4

Post autor: motown »

mikolaj pisze:opcję zgrywania do mp3