Backup z MacBook Pro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
darkman
Posty: 15000
Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
Gramofon: Cielęcina 2.01
Lokalizacja: Topanga Corral
Kontakt:

Backup z MacBook Pro

#1

Post autor: darkman »

Powinienem wymienić system na Maverick, bo kilka rzeczy mi już nie działa itp. np iTunes nie widzi mojego iPhone itd..nie mogę zainstalować Skype na telefonie, etc..
Do sedna zatem:

Back-up, jak się robi? Krock po krocku, bo nigdy nie robiłem. na niczym i jestem zielony :ugeek:
Po co mi ten back up?
Może wystarczy zgrać wszystkie pliki i foty, dokumenty?

Jak już będę robił? :roll: :hand: to ile potrzebuję miejsca i na jaki nośnik to zrobić?
Czy Maverick jest płatny?
A gdybym chciał rozszerzyć pamięć to za wiela?

Obecnie mam:
Mac OS X 10.6.8
procesor 2.4 core duo
pamięć 4GB 1067 ddr3

Jakie info jeszcze potrzebne Wam? No i jak zwykle liczę na Was.. bo gleba i mogiła ciemna, kwas jak nie wiem co? :pray: :pray:
zbyszek1982
Posty: 5029
Rejestracja: 31 gru 2012, 19:11

Re: Backup z MacBook Pro

#2

Post autor: zbyszek1982 »

Do podniesienia wersji systemu backup nie jest potrzebny, bo Mac OS nie formatuje dysku przy takiej operacji. Odpalasz instalator i po sprawie.
Przerabiałem ten proces wielokrotnie od wersji bodajże 10.3 Panther i w zasadzie nigdy nie miałem problemów. W 10.11 upgrade jest zrobiony wręcz wzorcowo, bo nawet zachowuje licencje programów innych firm, jak np. Photoshop.

Dlaczego chcesz aktualizować do 10.9 skoro masz w App Store 10.11 El Capitan za friko? 10.11 wspiera upgrade z 10.6.8.
Awatar użytkownika
darkman
Posty: 15000
Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
Gramofon: Cielęcina 2.01
Lokalizacja: Topanga Corral
Kontakt:

Re: Backup z MacBook Pro

#3

Post autor: darkman »

Podobno ElCap będzie mulił u mnie, bo za mało pamięci czy coś, a nie chcę by ten upgrade pociągnął spiralę wydatków.
Właśnie sobie kupiłem skrzynię biegów.. takie hobby :roll:

Czyli zgrać tylko na wszelki wypadek podstawowe dokumnety i pliki?
zbyszek1982
Posty: 5029