Problem z płytami

Wszelkie tematy związane z płytami winylowymi
ODPOWIEDZ
urbinio
Posty: 8
Rejestracja: 29 gru 2016, 14:30
Gramofon: Denon DP-300F
Lokalizacja: Warszawa

Problem z płytami

#1

Post autor: urbinio »

Witam
panowie i panie zwracam sie do was z zapytaniem co zrobić kupiłem sobie nowiutkie winyle Philla Collinsa wszystko ładnie zafoliowane na cacy wiec wkładam do gramofonu i bummmm na jednym głośniku gra ładnie a na drugim strasznie trzeszczy. Płyty umyte forumowym eliksirem i dalej to samo. Dodam, że kolumny są sprawne bo jak słucham radia to jest wszystko OK. Możecie coś poradzić, gdzie szukać problemu ? Dodam że jestem laikiem w sprawach winyli.

pzdr
Awatar użytkownika
Regsoft
Posty: 6380
Rejestracja: 05 wrz 2015, 17:20

Re: Problem z płytami

#2

Post autor: Regsoft »

urbinio pisze: Możecie coś poradzić, gdzie szukać problemu ?
Problem trzeba zawęzić. Masz inne płyty? Co to za gramofon? Możesz zmienić kanały kablami przy wzmacniaczu? Wkładce?
Awatar użytkownika
kijek
Posty: 186
Rejestracja: 10 sty 2016, 15:42
Gramofon: Pioneer PL-112D

Re: Problem z płytami

#3

Post autor: kijek »

Czy masz dobrze ustawioną geometrię wkładki?
Pioneer PL-112D (Shure M75ED) -> Kenwood KR-5200 -> Grado SR60e
Moja skromna kolekcja
urbinio
Posty: 8
Rejestracja: 29 gru 2016, 14:30
Gramofon: Denon DP-300F
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z płytami

#4

Post autor: urbinio »

Gramofon denon dp 300F
Jak to kanał przy wzmacniaczu ?? Teraz jest podłączony na AUX o to chodzi ? Przy wkladce nie mam pojecia jak to sie robi bo gramofon mam dopiero od niedzieli. Jak sie ustawia geometrie wkładki ??
Awatar użytkownika
Regsoft
Posty: 6380
Rejestracja: 05 wrz 2015, 17:20

Re: Problem z płytami

#5

Post autor: Regsoft »