Czego NIE kręcisz (czego nie słuchasz na winylu, bo nie!)

Wszelkie tematy związane z płytami winylowymi
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
darkman
Posty: 15176
Rejestracja: 02 paź 2015, 09:23
Gramofon: Cielęcina 2.01
Lokalizacja: Topanga Corral
Kontakt:

Czego NIE kręcisz (czego nie słuchasz na winylu, bo nie!)

#1

Post autor: darkman »

Taki temat nowy. Może być odkrywczy.

To zacznę, wqurvmax, dzisiaj!
Wstałem rano, raniusieńko, wypiłem espresso marki Kimbo, co by się ocucić po wieczornych rozmowach z kolegą i wrzuciłem na talerz Simply Red, bo kolega z forum akurat sobie ją wybrał - nawet fajna dość 'melodyczna', chaciaż nie moja bajka. No bo jak wiecie, jestem prostym odbiorcą muzyki i nie wyrafinowanym wielbicielem Milesa, Ornette i Trane`a.

Chociaż Czechu (kumpel taki mój, najlepszy.. ) często powiada, "że ta moja muzyka to ani do kościoła ani na strzelnicę, jakbym zjadł porządnego hambuksa u niego na ogródku z potrójnymi dodatkami i piwem, to by mi może rozum wrócił, a tak to ma kolegę idiotę i musi z tym żyć".
To mu odpowiedziałem, że ja piwa nie piję co prawda, ale te szczochy co on podaje na ogródku to nawet koło piwa nie stały.
"Kurwa 1,5% w małej butelce. Jakby mnie sąsiedzi z dzielnicy zobaczyli, że piję ten syf, to bym miał przerąbane i przestali by się odkłaniać. A sam Miles był rasistą i takich białasów jak on to zatrudniał jako pokojówki u siebie w piwnicy. Co te taśmy z dżemowania z Jimim tam trzymał był, One.

To się glacoń, co kiedyś włosy miał do ramion jak atrament, a teraz mu tylko kilka.. no 3, zostały z tyłu głowy nastroszył jak paw/paf, razem z tym brzuchem, co kiedyś go też nie miał, a teraz za to ma podwójny hłehłe..Mu mówię, michę odstaw Głąbie, a nie mi tu jakieś zielone herbaty smrodzisz w domu.