Gniazda RCA

Jak to wszystko połączyć?
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
michmaz
Posty: 47
Rejestracja: 13 mar 2013, 09:13
Lokalizacja: Warszawa

Gniazda RCA

#1

Post autor: michmaz »

Czy ktoś SAM montował gniazda RCA w gramofonie? Mam przewód DIN i chciałbym zamiast tego zamontować na stałe gniazda RCA. ;) Byłbym bardzo wdzięczny za wskazówki. Uziemienie mam pociagnięte oddzielnym kablem więc troche mniej problemów :D Warto podkreślić, że nie mam doświadczenia w lutowaniu itp ale jestem w stanie się nauczyć :D
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41379
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Gniazda RCA

#2

Post autor: Wojtek »

Zamień przewód DIN5 na przewód zakończony RCA. Nie baw się gniazdami.
Skoro uziemienie masz puszczone oddzielnie to możesz też uciąć końcówkę przewodu i zamienić same wtyczki na RCA.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
Awatar użytkownika
michmaz
Posty: 47
Rejestracja: 13 mar 2013, 09:13
Lokalizacja: Warszawa

Re: Gniazda RCA

#3

Post autor: michmaz »

Z tymi wtyczkami to nie pomyslałem ! Pewnie, że tak zrobie 1/100 roboty ! Dzięki Wojtek :) A wiesz może czy to jest bardzo skomplikowane ? Bo ja zielony raczej jestem w elektryce :(
Ostatnio zmieniony 06 maja 2013, 16:23 przez michmaz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Winters
Posty: 2801
Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:29
Lokalizacja: prawie Łódź

Gniazda RCA

#4

Post autor: Winters »

Wojtek pisze:Nie baw się gniazdami.
To ma jakieś głębsze uzasadnienie poza tym, że dodatkowy lut/styk to teoretycznie zawsze jakaś strata? Wątpię, żeby kolega usłyszał różnice, a gniazdo jest praktyczniejsze.
michmaz pisze:Warto podkreślić, że nie mam doświadczenia w lutowaniu itp ale jestem w stanie się nauczyć
To najpierw się naucz, chociażby na jakichkolwiek kablach albo zrób sobie solidny kabel RCA.
DIOMEDES KATO
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41379
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59