Pomocy - brak przeciwwagi

Kosmiczne talerze z ramionami
ODPOWIEDZ
golden
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2017, 16:56

Pomocy - brak przeciwwagi

#1

Post autor: golden »

Witam wszystkich serdecznie na wstępie wypada się przedstawić a więc jestem Piotrek, kilka dni temu zakupiłem przez internet gramofon Bush CTT939 i wtedy właśnie zamiast przygody z winylem rozpoczął się mój problem, gramofon dostałem uszkodzony, ale nie to jest najgorsze bo z tym sobie poradziłem ,natomiast jest niekompletny otóż brakuje na ramieniu przeciwwagi i tu moje pytanie do szanownych kolegów ,czy istnieje możliwość dokupienia przeciwwagi jeśli tak to gdzie szukać ? Nadmienię iż posiadam przeciwwagę od fonica 464 lecz jej średnica jest minimalnie mniejsza zastanawiam się nad rozwierceniem i dopasowaniem czy to dobry pomysł ? pozdrawiam i proszę o pomoc. Dodam ze jestem laikiem w temacie i proszę o wyrozumiałość ;)
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41516
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Pomocy - brak przeciwwagi

#2

Post autor: Wojtek »

Pewnie jest, ale że gramofon mało powszechny/popularny to będzie problem znaleźć tą część.

Może lepiej zwróć uszkodzony sprzęt sprzedawcy?
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
golden
Posty: 3
Rejestracja: 15 lut 2017, 16:56

Re: Pomocy - brak przeciwwagi

#3

Post autor: golden »

Witam kolegę niestety ta osoba mnie oszukała co do stanu technicznego sprzętu i brak z nim kontaktu ,więc odpada odzyskanie kasy ,więc postanowiłem wskrzesić ten gramofon udało się, lecz odtwarzanie płyt bez przeciwwagi grozi uszkodzeniu igły bądź płyty :( Walczę dalej i dla tego napisałem ten post .Dodam że znalazłem ten sprzęt pod inną nazwą Jensen JTA 470 może to coś pomoże .Będę wdzięczny za każdą pomoc bądź radę ...
Awatar użytkownika
Dragant
Posty: 968
Rejestracja: 14 cze 2014, 13:26
Gramofon: Sony PS-X70
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pomocy - brak przeciwwagi

#4