Telefunken STS-1

Kosmiczne talerze z ramionami
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
peet9
Posty: 35
Rejestracja: 16 sie 2013, 14:04

Telefunken STS-1

#1

Post autor: peet9 »

Mam Telefunia z bardzo lekkim ramieniem nie mam doświadczenia i nie umiem porównać czy igła jest ok...na ucho tak ale..wolę ją wymienić, tylko na jaką - specyfika tego ramienia no i wkładka chyba już niedostępna. Widuję "podobne" takie dla Dj-ów czy taką moge kupic....oczywiście pytanie- jaka igła przy wkładce jaka mam- Ortofon LMA 5.
Czy mam możłiwość wymiany tej wkładki- systemu na inny? Jaki?
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41687
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Telefunken STS-1

#2

Post autor: Wojtek »

Panie, wczytaj się Pan, bo to już było: http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=11&t=132
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
Awatar użytkownika
peet9
Posty: 35
Rejestracja: 16 sie 2013, 14:04

Re: Telefunken STS-1

#3

Post autor: peet9 »

Być było.Wczytuję się.
Awatar użytkownika
peet9
Posty: 35
Rejestracja: 16 sie 2013, 14:04

Re: Telefunken STS-1

#4

Post autor: peet9 »

Prosiłbym o link do stron z samymi igłami lub wkładka kompatybilna. Niestey mimo chęci i "wczytywania się" - nieco juz nieaktualny jest ten stary wątek...
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41687
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Telefunken STS-1

#5

Post autor: Wojtek »

Sory facet, ale w tamtej dyskusji poza linkami są też podane nazwy igieł i wkładek.
Jeśli przeczytałeś ze zrozumieniem to powinieneś już wiedzieć, że innego wyboru po prostu nie ma.
Jednakże jesteś w lepszej sytuacji od tamtego użytkownika, bo masz wkładkę i szukasz igły.
Igły do wkładek Ortofon OM będą pasowały.
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
Awatar użytkownika
peet9
Posty: 35
Rejestracja: 16 sie 2013, 14:04

Re: Telefunken STS-1

#6

Post autor: peet9 »