Wymiana kabli w ramieniu Wega JPS 352P

Kosmiczne talerze z ramionami
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
grummer
Posty: 409
Rejestracja: 21 cze 2013, 03:41

Wymiana kabli w ramieniu Wega JPS 352P

#1

Post autor: grummer »

Zapewne spotkam się z głosami sprzeciwu. Otóż parę osób zna mój problem, mianowicie dotyczy on urwanych kabli w ramieniu. Otrzymałem komplet świetnie wykonanych kabelków do ramienia i sygnałówek (jeszcze raz dziękuję Zbyszku za fachową robotę) i jak patrzę na to ile precyzyjnej roboty mnie przy tym czeka, to mnie skręca. Nie znam się na tym kompletnie, pierwszy raz rozbierałem swój gramofon i szczerze mówiąc żałuję. Myślałem, że pójdzie mi tak łatwo jak z laptopami(tak serwisuję hobbistycznie komputery), jednak się przeliczyłem. W internecie nie ma nawet serwisówki do mojego modelu (Wega JPS 352P = Sony PS-T25), a jak jest to płatna. Dodam, że kable urwałem przy składaniu wszystkiego do kupy po nieszczęsnym smarowaniu windy ramienia. Nie lutowałem nigdy kabli do płytki drukowanej, nie chciałbym jej przegrzać. Czuję, że spieprzę temat. Nie posiadam również tak małych grotów do lutownicy. Mam w planach kupić kiedyś jakiś tani popsuty gramofon i ćwiczyć na nim. Obecnie jednak chcę tylko słuchać muzyki i nie martwić się niczym innym. Szukam zaufanego i uczciwego człowieka na tym forum, który podjąłby się wymiany kabelków w ramieniu, wymiany kabli sygnałowych oraz złożenia tego wszystkiego do kupy. Jestem z Legnicy i do kogoś w okolicy to nie problem podjechać. W grę wchodzi również wysyłka do innego miasta. Oczywiście pokryję koszty naprawy i przesyłek w obie strony.
Awatar użytkownika
vinylpiotrek
Posty: 2197
Rejestracja: 12 lip 2012, 20:51
Lokalizacja: Łódź

Szukam entuzjasty, który podejmie się małej naprawy

#2

Post autor: vinylpiotrek »

grummer pisze:Nie lutowałem nigdy kabli do płytki drukowanej, nie chciałbym jej przegrzać.
Jedziesz zwykłą kolbą!
Obrazek
Awatar użytkownika
grummer
Posty: 409
Rejestracja: 21 cze 2013, 03:41