Jak ustawić ramię w gramofonie?

Kosmiczne talerze z ramionami
ODPOWIEDZ
v_tex
Posty: 33
Rejestracja: 20 sty 2010, 14:06

Jak ustawić ramię w gramofonie?

#1

Post autor: v_tex »

Witam!!!
Mam nadzieje, że nie zawalam zbytnio forum nowymi tematami, ale jestem nowicjuszem i jest jeszcze tak wiele rzeczy, które muszę wiedzieć.
Moje pytanie brzmi: Jak ustawić ramie i antyskating w gramofonie JVC QL-300?
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41510
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Jak ustawić ramię w gramofonie

#2

Post autor: Wojtek »

v_tex pisze:Mam nadzieje, że nie zawalam zbytnio forum nowymi tematami
O rany :) Właśnie jest na odwrót, im więcej takich postów tym lepiej dla wszystkich ;)

Ten model to QL-300 czy QL-F300 ? :)

Zrób zdjęcie podstawy ramienia to Ci powiem po kolei co zrobić by je zbalansować i ustawić antyskating.
Dodatkowo potrzebny nam jeszcze będzie model zamontowanej wkładki, co by ustalić jaki jest optymalny nacisk dla igły (jest to także powiązane z antyskatingiem).
Tubylcza wredota, tudzież insza kanalia
http://www.winyl.net/viewtopic.php?f=6&t=6268
v_tex
Posty: 33
Rejestracja: 20 sty 2010, 14:06

Re: Jak ustawić ramię w gramofonie

#3

Post autor: v_tex »

Cześć tak jak mówiłeś gramofon to QL - F300 a tutaj wysłałem załączniki ze zdjęciami o które prosiłeś
Załączniki
Ramię.jpg
Wkładka.jpg
Awatar użytkownika
Wojtek
Administrator
Posty: 41510
Rejestracja: 02 lut 2009, 02:59
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Jak ustawić ramię w gramofonie

#4

Post autor: Wojtek »

Dzięki za zdjęcia. Szkoda że twoja wkładka to jakiś "noname", no ale to nic, będziemy improwizowali :)

Upewnij się że gramofon stoi na wypoziomowanej powierzchni, bo inaczej ramię może się tobie kiwać ;)

Jak zbalansować ramię?